loading...
دانلود فیلم خارجی| فیلم 2016
Admin بازدید : 1652 1395/04/29 نظرات (0)

 

 

 

 

 دانلود فیلتر شکن سایفون برای اندروید کامپیوتر دانلود فیلترشکن سایفون psiphon3 

فیلترشکن psiphon3 یکی از بهترین و سریعترین فیلترشکن های موجود برای اندروید است که این فیلترشکن می تواند سایت های فیلتر مثل Facebook را باز کند. اگر اندروید گوشی شما بالای 4 باشد و یا گوشی شما روت شده باشد با این فیلترشکن می توانید برنامه هایی مثل WeChat، Google Play Store و... که فیلتر هستن و شما امکان استفاده از آنها را ندارید با این فیلترشکن می توانید از این برنامه ها هم بدونه هیچ مشکلی استفاده کنید.

 

 

 

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شاید با دیدن تیتر خبر متعجب یا این که شاد شده باشید، ولی دیدن و استفاده از کلمه "دانلود فیلترشکن رایگان" تعجب بر انگیز نیست، زیرا طبق آمارهای ارائه شده توسط محبوب‌ترین موتور جستجو جهان یعنی گوگل کلمه "دانلود فیلترشکن رایگان" یکی از پر جستجوترین کلمه‌های فارسی در چندین سال اخیر بوده است. همیشه مردم کشور ما بحث فیلترینگ را مختص به اینترنت ایران می‌دانند و آن را هنجاری می‌دانند که فقط در ایران رواج دارد و در هیچ کشور دیگری استفاده نمی‌شود. جالب است بدانید کشورهایی مانند: آمریکا، انگلیس، ترکیه، استرالیا، ایتالیا و ... از فیلترینگ و محدود کردن دسترسی کاربران به بعضی از محتویات استفاده می‌کنند. سایت‌ها و خدمات اینترنتی به دلایل مختلفی مسدود می‌شوند، اما نباید این نکته را فراموش کرد که مردم اغلب از فیلترشکن برای دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و به ویژه محتویات غیر اخلاقی بهره می‌برند. حال اکثر مردم سعی می‌کنند قبل از هزینه برای خرید "فیلترشکن" با جستجوی کلمه "دانلود فیلترشکن رایگان" به خواسته خود برسند، اما این اتفاق کمتر نتیجه می‌دهد. مطلب اینجا جالب می‌شود که مدیران برخی از سایت‌ها با سوء استفاده از محبوبیت این کلمه، مطلبی را تهیه می‌کنند که کاربر با دیدن تیتر وارد مطلب شود و سبب افزایش بازدید سایت شود. کاربر پس از خسته شدن از جستجوهای بی اثر به سراغ سایت‌های فروش فیلترشکن می‌رود و گاهی برای یک ماه هزینه 3 تا 10 هزار تومانی پرداخت می‌کند. حال کاربر با تلاش‌های فراوان و هزینه مبلغی توانست به محتویات فیلتر شده دسترسی پیدا کند، اما در این گزارش قصد بررسی مشکلات و معضلات استفاده از فیلترشکن را داریم. با مطالعه این گزارش شاید قانع شوید که دیگر از فیلترشکن استفاده نکنید.

:دانلود .دانلود رايگان فیلترشکن3 .دانلود سایفون .دانلود سایفون جدید psiphon 3 .دانلود فیلتر شکن psiphone .دانلود فیلتر شکن رایگان سایفون برای کامپیوتر و موبایل .دانلود فیلترشکن جديد .دانلود فیلترشکن جديد سایفون5 .دانلود فیلترشکن رایگان5 .دانلود فیلترشکن سایفون .دانلود فیلترشکن قوی .دانلود فیلترشکن قوی و جدید .دانلود فیلترشکن موبايل .دانلود فیلترشکن هاي جديد .دانلود فیلترشکن هاي خارجي .دانلود فیلترشکن هاي موبايل .دانلود فیلترشکن کم حجم .دانلود فیلترشکن5 .دانلودفیلترشکن1و2و3و4و5 .سايت دانلود فیلترشکن .

زمانیکه یک برنامه به شبکه متصل می شود، برنامه از پیش ساحته شده مرورگر سایفون را مستقر می کند. سایفون 3 برای اندروید بطور اتوماتیک ترافیک روی مرورگر پیش فرض اندروید یا برنامه های دیگر را کانالیزه نمی کند.بصورت پیش فرض، فقط مرورگر سایفون از طریق شبکه سایفون 3 کانالیزه می شود.

 

 فیلترشکن‌های رایگان

در چند سال اخیر شبکه‌ها و سازمان‌های ضد انقلاب خارج از کشور اقدام به تولید نرم افزارهایی رایگان برای دور زدن فیلترینگ کرده‌اند، که معروف ترین آن‌ها سایفون 3 که محصول رادیو فردا است، این شبکه‌ها هدف خود را از تولید چنین نرم افزارهایی فقط بهره مندی آسان و رایگان به وبسایت های خود می دانند، اما باید این نکته را بدانید که این نرم افزارها می توانند بزرگ ترین تهدید برای حریم خصوصی شما باشند، زیرا اکثر این نرم افزارها به جاسوسی و سرقت اطلاعات کاربران می‌پردازند و ارائه فیلترشکن فقط می‌تواند گزینه‌ای محبوب برای استفاده از آن‌ها باشد.
حدود 30 درصد از افراد هم برای خرید فیلترشکن به سایت‌های فعال در این زمینه را انتخاب می‌کنند، باید بدانید که فیلترشکن‌ها با تغییر آی پی آدرس اینترنت و انتقال آی پی آدرس به سرورهای کشورهای خارجی دسترسی به سایت فیلتر شده را فراهم می‌کنند، شاید در هنگام خرید فیلترشکن به خود بگویید که سه هزار تومان پولی نیست! ولی با تحقیقی که انجام شده خوب است بدانید که برخی سودجویان با خرید سرورهای مجازی خارج از کشور و با هزینه‌های محدود صاحب درآمدهای میلیونی می‌شوند، برای مثال طبق گفته یکی از فروشندگان فیلترشکن با فروش ماهانه 1000 فیلترشکن درآمد تقریبی 5 تا 7 میلیون تومانی را کسب می‌کند و در عوض هزینه او برای ارائه فیلترشکن ماهیانه 200 هزار تومان است و این افراد بدون کار خاص و فقط با بازاریابی صاحب درآمد چشمگیر می‌شوند. شاید دلیلی که ما بیشتر به دنبال دور زدن فیلترینگ هستیم، حساس شدن به کلمه دسترسی به این سایت امکان ندارد باشد، مطمئن باشید که ستاد فیلترینگ بدون دلیل هیچ سایتی را فیلتر نمی‌کند، بلکه دلایلی مثل مستهجن بودن، مخالفت با اعتقادات دینی، دزدی اطلاعات و ... سبب فیلترینگ هستند، پس باید با احترام به هنجارهای تعیین شده از پولشویی و سرقت اطلاعات شخصی خود جلوگیری کنیم.
 

مقاله:

خطرات استفاده از فیلتر شکن ها بر روی کامپیوتر
با سلام خدمت شما دوست عزیز این مطلب درمورد خطرات استفاده از فیلتر شکن یا VPN ها می باشد لطفا این مطلب رو با حوصله کامل بخوانید

از اول بگم این مطلب رو قبلا به صورت PDF درست کرده بودم که تو وبلاگم گذاشته بودم واسه دانلود الان اینجا میزارم کاربران هم استفاده کنند.

استفاده از VPN های موجود که امروزه با قیمتهای نازل عرصه می گردد،
می‌تواند برای کابران خطرات زیادی داشته باشد.
ولی برخی از کاربران با بیان این موضوع هیچ توجعی به ان نمیکنند و از فیلترشکن های رایگان یا ارزان استفاده میکنند

در این قسمت می خواهیم اطلاعات تخصصی بیشتری را در این مورد ارائه بدهیم تا کاربران بیشتر در این زمینه آگاه شوند و از اطمینان بیشتری نسبت به اطلاعیه های پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات برخوردار گردند.

مردم بدون بررسی عملکرد نرم افزارهای فیلترشکن، آنها را بر روی رایانه خود نصب می کنند

و ممکن است این نرم افزار ها خود یک Trojan یا key logger باشند و اطلاعات مربوط به نام عبور و کاربردی افراد را در اختیار سرور خود قرار دهند،
همچنین VPN ها اطلاعات را بصورت Encrypt شده منتقل می‌کنند

به گفته کارشناسان:
بیشتر VPN ها حداقل ۲ عملکرد زیر را انجام می دهند:
۱-عمل Proxying
پروکسی دستگاه واسطه و یا برنامه ای است که ارتباط بین سرور و کلاینت را فراهم می‌کند. پروکسی عمل انتقال درخواست‌های داخلی یا ترجمه اطلاعات و عبور آن به سرورهای دیگر را انجام می دهد. VPN توسط واسطی تحت عنوان Gateway بین کاربر و نرم‌افزار عمل می کند.
(دریافت یک درخواست از طرف کاربر، اتصال به یک وب سرور، دانلود کردن اطلاعات و برگرداندن اطلاعات به کاربر توسط ارتباط SSL صورت می گیرد ). پروکسی به علت رمزنگاری و رمزگشایی و بازرسی محتویات هر بسته عملکرد کندی دارد؛ در این مرحله از کار است که امکان افشای اطلاعات شما وجود دارد.

۲- عمل Application Translation

این بخش از عملکرد VPN با استفاده از پروکسی برای برقراری ارتباط با پروتکل مناسب تعامل می کند. این امر به کاربران اجازه می دهد تا از طریق مرورگر وب به برنامه هایی که واسط کاربری وب ندارد دسترسی داشته باشند.لازم به ذکر است که Application Translation برای هر پروتکلی که پشتیبانی می کند نیاز به یک موتور مترجم دارد. که در این مرحله درصورت نیاز، مالک سرویس دهنده امکان طراحی و اضافه کردن Optionخاصی برای شنود را دارد.

استفاده ازSSL Tunnel VPN بیشتر به منظور طراحی شبکه های امن درون سازمانی بکار می رود و این شبکه ها به منظور انتقال اطلاعات امن درون سازمان، و کاهش امکان دسترسی افراد خارج از سازمان به اطلاعات طبقه بندی شده طراحی و راه اندازی می شوند. و در اکثر موارد اطمینان کردن به VPNهای تجاری ارزان قیمت عقلانی نیست. و در اکثر موارد این دسته از شبکه ها، که در سازمان های مهم اطلاعاتی طراحی می‌گردد بر روی اینترنت قرارداده نمی شود.

در پایان باز هم تأکید میکیم : استفاده از VPN های تجاری، ممکن است خطرات بسیاری داشته باشد و کاربران اینترنت باید بدانند که استفاده از چنین نرم‌افزارها و روش‌هایی، مانند این است که همه محتویات رایانه خود را از تصویر
و فیلم شخصی گرفته تا اطلاعات مهم شخصی و کاری، در اختیار سرور VPN قرار دهید

نتیجه گیری :

پس توجع کنید استفاده از فیلتر شکن های رایگان ممکن است به قیمت افشای اسناد و فیلم و اطلاعات شخصی شما در اینترنت شود و از فیلم و تصاویر شما برای سو استفاده از شما انجام شود

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان yjc.ir

 

yasser بازدید : 630 1394/11/14 نظرات (0)

 

تاثیر ترانه های خاص بر رفتار جنسی نوجوانان

 

گوش کردن به ترانه های موهون و ترغیب نوجوانان به رابطه جنسی

بنا به تحقیقی در آمریکا، گوش کردن به ترانه‌های موهن درباره رابطه جنسی ممکن است نوجوانان کم سن و سال را ترغیب کند زودتر رابطه جنسی داشته باشند. محققان دانشگاه پیتزبورگ از 711 نوجوان در آمریکا، درباره رفتار جنسی آنها و همچنین نوع موسیقی که گوش می‌کنند، سوال کردند. آنها متوجه شدند گروهی که دائما به ترانه‌های موهن جنسی گوش می‌دهند، دو برابر بقیه احتمال دارد رابطه جنسی برقرار کنند. اما کارشناسان رفتار جنسی در بریتانیا گفته اند اعلام این که سبک موسیقی با رفتار جنسی فردی که آن را گوش می‌کند، ارتباط مستقیم دارد، نگاهی ساده اندیشانه است.

 

 

 

 

yasser بازدید : 1044 1394/11/10 نظرات (0)

 رابطه جنسی در دوران بارداری

رابطه جنسی در دوران بارداری چه مزایایی دارد

رابطه جنسی و دوران بارداری

رابطه جنسی در بارداری چه فوایدی دارد؟
شکم‌تان نفخ دارد و پشت‌تان درد می‌کند... اولین کلمه‌ای که در این شرایط برای توصیف بارداری‌تان به کار می‌رود قطعا جذاب نیست. شاید با خودتان فکر کنید که نمی‌توانید خیلی کارها را در این دوره انجام دهید که از جمله آنها برقراری رابطه جنسی با همسرتان است. در حالی که رابطه جنسی برای مادر، پدر و حتی جنین مزایایی دارد.

 

رابطه جنسی برای مادران باردار بی خطر است مگر در مواردی که پزشک دستور داده داشتن رابطه جنسی در طول بارداری خطرناک است. اما مهم است که این کار را به آرامی انجام دهید. بارداری با تغییرات هورمونی همراه است و به همین دلیل ممکن است برخی تمایل بیشتری به رابطه جنسی داشته باشند و برخی برعکس هیچ میل جنسی نداشته باشند. خشکی و گردن رحم حساس و لکه بینی تمام دلایل ممکن برای انجام این کار به آهستگی است.


yasser بازدید : 315 1394/10/30 نظرات (0)

ازدواج سالم این شکلی است

ازدواج موفق هم رمز و رازی دارد که باید آن را یاد بگیرید

 

همه می خواهند ازدواج موفق و خوشبختی ناتمامی داشته باشند. اما فقط عده کمی به این خواسته می رسند.چرا؟ چون ازدواج موفق هم رمز و رازی دارد که باید آن را یاد بگیرید.

افراد موفق، تصویر ذهنی درستی از ازدواج موفق دارند. آنها می دانند از دو نفرگی شان چه چیزی را باید بخواهند و چه چیزهایی مال قصه هاست، چه چیزهایی عشق میانشان را می کشد و چه کارهایی، به رابطه شان قوام بیشتری می دهد.


یادگرفتن این مهارت ها، یا از طریق زندگی کردن در یک خانواده کاملا موفق امکان پذیر است یا مطالعه و به کار بستن روش هایی که آدم های موفق از آنها تبعیت می کنند. ما در این جا برخی از رازهای ازدواج موفق و ویژگی های زوج های خوشبخت را برایتان می گوییم:

yasser بازدید : 590 1394/10/22 نظرات (0)

عوامل موثر در سردمزاجی یا کاهش میل جنسی در مردان
سردمزاجی اصطلاحی است که برای کاهش یا فقدان میل جنسی به کار برده می شود. آن یک اصطلاح غلط است و اصطلاح درست همان «کاهش میل جنسی» است. در ابتدا یک توضیح لازم است و آن این است که اصطلاحات را باید بدرستی استفاده کرد و آنها را اشتباه ننمود. کاهش میل جنسی یا سردمزاجی یک اختلال جنسی است اختلالات جنسی هم در مرد و هم در زن دارای طیف وسیعی هستند و نباید آنها را با همدیگر اشتباه نمود.

 

مثلا حدود 20 نوع اختلال جنسی در مردان وجود دارند ولی اختلالات جنسی عمده در مردان به سه دسته تقسیم می شوند: اختلال نعوظ، اختلال در انزال،اختلال در میل جنسی.

اختلالات جنسی عمده در زنان به شش دسته تقسیم می شوند: اختلال درد، اختلال در میل جنسی، اختلال در رسیدن به ارگاسم، اختلال در رطوبت دستگاه تناسلی، اختلال در برانگیختگی جنسی و اختلال در ارضا جنسی. بنابراین باید با اخذ شرح حال درست مشخص ساخت که منظور و هدف بیمار از بکاربردن اصطلاح «سردمزاجی» چیست.

yasser بازدید : 896 1394/09/10 نظرات (0)

کارهایی که نباید در طول رابطه جنسی انجام دهید

 

کارهایی هستند که در طول رابطه جنسی بهتر است انجام نگیرند در حالیکه بسیار افراد آگاهی کامل را نداشته و دست به انجام این کارها در طول رابطه جنسی می زنند. کارهایی مانند نبوسیدن همسر در طول رابطه جنسی یا مهمتر از آن عدم توجه به ارضاء شدن یا نشدن او صدمات جبران ناپذیری به رابطه ی زناشویی وارد می کند.
در این مطلب سعی شده تا شما را با کارهایی که به رابطه جنسی شما صدمه وارد میکند آشنا کنیم تا با پرهیز از انجام این کارها رابطه زناشویی خود را محکم تر و با صمیمت بیشتری ادامه دهید.

درباره ما
Profile Pic
دانلود فیلم و سریال ، دانلود رایگان فیلم ، دانلود رایگان سریال ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی