loading...
دانلود فیلم خارجی| فیلم 2016
yasser بازدید : 377 1394/11/15 نظرات (0)

بیوگرافی شیلا خداداد 

تصاویر شیلا خداداد

 

شیلا خداداد
زمینه فعالیت : سینما و تلویزیون
تولد : ۱۴ آبان ۱۳۵۹
محل زندگی :  تهران
پیشه : بازیگر
سال‌های فعالیت : از ۱۳۷۸ تاکنون
همسر: فرزین سرکارات
فرزندان : سامیار
مدرک تحصیلی : رشته شیمی محض دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

شیلا خداداد (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

yasser بازدید : 630 1394/11/14 نظرات (0)

 

تاثیر ترانه های خاص بر رفتار جنسی نوجوانان

 

گوش کردن به ترانه های موهون و ترغیب نوجوانان به رابطه جنسی

بنا به تحقیقی در آمریکا، گوش کردن به ترانه‌های موهن درباره رابطه جنسی ممکن است نوجوانان کم سن و سال را ترغیب کند زودتر رابطه جنسی داشته باشند. محققان دانشگاه پیتزبورگ از 711 نوجوان در آمریکا، درباره رفتار جنسی آنها و همچنین نوع موسیقی که گوش می‌کنند، سوال کردند. آنها متوجه شدند گروهی که دائما به ترانه‌های موهن جنسی گوش می‌دهند، دو برابر بقیه احتمال دارد رابطه جنسی برقرار کنند. اما کارشناسان رفتار جنسی در بریتانیا گفته اند اعلام این که سبک موسیقی با رفتار جنسی فردی که آن را گوش می‌کند، ارتباط مستقیم دارد، نگاهی ساده اندیشانه است.

 

 

 

 

yasser بازدید : 338 1394/11/11 نظرات (0)
 
 
 
 
 
 

 ۴۰ برابر سریعتر از اینترنت ۴G را تجربه کنید

سریعتر از اینترنت4G

 

 
این پروژه با نام اختصاری SkyBender تعریف شده و جهت بررسی توانایی فرسنده ها و گیرنده ها و انتقال اینترنت به مناطقی که دسترسی به آنها دشوار است تعریف شده است.
سرعت انتقال در این تکنولوژی بیسیم تا ۲۸ گیگاهرتز می رسد و با توجه به نسل پیش از آن که با نام ۴G از آن یاد می شود این توسعه و بهبود باورنکردنی به نظر می آید. از لحاظ تئوری در تکنولوژی milimeter wave می توان تا چندین گیگابیت داده را در ثانیه انتقال داد که این یعنی تا ۴۰ برابر بهتر از ۴G LTE هایی که اکنون در دسترس کاربران قرار دارد.

در وضعیت کنونی این پروژه با توجه به سطح توسعه هایی که در اجزاء مختلف در نظر گرفته توانایی هایی بالقوه ای را به نمایش گذاشته و باید گفت تمامی آمار و ارقام در حد و اندازه های آزمایشگاه است. به گفته گوگل این آزمایش ها تا ماه جولای ادامه خواهد داشت.
yasser بازدید : 1044 1394/11/10 نظرات (0)

 رابطه جنسی در دوران بارداری

رابطه جنسی در دوران بارداری چه مزایایی دارد

رابطه جنسی و دوران بارداری

رابطه جنسی در بارداری چه فوایدی دارد؟
شکم‌تان نفخ دارد و پشت‌تان درد می‌کند... اولین کلمه‌ای که در این شرایط برای توصیف بارداری‌تان به کار می‌رود قطعا جذاب نیست. شاید با خودتان فکر کنید که نمی‌توانید خیلی کارها را در این دوره انجام دهید که از جمله آنها برقراری رابطه جنسی با همسرتان است. در حالی که رابطه جنسی برای مادر، پدر و حتی جنین مزایایی دارد.

 

رابطه جنسی برای مادران باردار بی خطر است مگر در مواردی که پزشک دستور داده داشتن رابطه جنسی در طول بارداری خطرناک است. اما مهم است که این کار را به آرامی انجام دهید. بارداری با تغییرات هورمونی همراه است و به همین دلیل ممکن است برخی تمایل بیشتری به رابطه جنسی داشته باشند و برخی برعکس هیچ میل جنسی نداشته باشند. خشکی و گردن رحم حساس و لکه بینی تمام دلایل ممکن برای انجام این کار به آهستگی است.


yasser بازدید : 438 1394/11/04 نظرات (0)

مدل لباس های هما قریشی روی فرش قرمز بالیوود

هما قریشی بازیگر و مدل 30 ساله هندی است که تا به حال دو بار نامزد دریافت جایزه فیلم فیر Fare شاده است. او تحصیل کرده دانشگاه دهلی است و به عنوان بازیگر تئاتر و مدل مشغول به کار است. در این مقاله قصد داریم مدل لباس های مختلف هما قریشی را معرفی کنیم.

yasser بازدید : 260 1394/11/01 نظرات (0)

 

 

اس ام اس با موضوع باران

قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ٬ اما یک گل تشنه ٬ همیشه منتظر باریدنشه

خرید عطر و ادکلن 
یک اس ام اس ممکنه ساده برسه ٬ اما قلب فرستندش خیلی به یادته

.

.

بهترین جملات روز بارانی

.

.

صدای باران زیباترین ترانه خداست که طنینش زندگی را برای ما تکرار می کند

  فروشگاه آذینیک 
نکند فقط به گل آلودگی کفشهایمان بیندیشیم

.

.

 

 

yasser بازدید : 315 1394/10/30 نظرات (0)

ازدواج سالم این شکلی است

ازدواج موفق هم رمز و رازی دارد که باید آن را یاد بگیرید

 

همه می خواهند ازدواج موفق و خوشبختی ناتمامی داشته باشند. اما فقط عده کمی به این خواسته می رسند.چرا؟ چون ازدواج موفق هم رمز و رازی دارد که باید آن را یاد بگیرید.

افراد موفق، تصویر ذهنی درستی از ازدواج موفق دارند. آنها می دانند از دو نفرگی شان چه چیزی را باید بخواهند و چه چیزهایی مال قصه هاست، چه چیزهایی عشق میانشان را می کشد و چه کارهایی، به رابطه شان قوام بیشتری می دهد.


یادگرفتن این مهارت ها، یا از طریق زندگی کردن در یک خانواده کاملا موفق امکان پذیر است یا مطالعه و به کار بستن روش هایی که آدم های موفق از آنها تبعیت می کنند. ما در این جا برخی از رازهای ازدواج موفق و ویژگی های زوج های خوشبخت را برایتان می گوییم:

yasser بازدید : 407 1394/10/23 نظرات (0)

 

معرفی چیپست اختصاصی آمازون با معماریARM

 

آمازون با خبر فروش چیپست‌های مبتنی بر معماری ARM خود، رسما وارد بازار چیپست‌های نیمه هادی شد. این شرکت امریکایی پارسال در زمینه‌ نوآوری پژوهش‌های فراوانی انجام داده و این پژوهش‌ها بیشتر زمانی توجهات را به خود جلب می‌کند که آمازون شرکت Annapurna Labs را به تصاحب خود در آورد.

 

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
دانلود فیلم و سریال ، دانلود رایگان فیلم ، دانلود رایگان سریال ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی