loading...
دانلود فیلم خارجی| فیلم 2016
yasser بازدید : 261 1394/11/01 نظرات (0)

 

 

اس ام اس با موضوع باران

قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ٬ اما یک گل تشنه ٬ همیشه منتظر باریدنشه

خرید عطر و ادکلن 
یک اس ام اس ممکنه ساده برسه ٬ اما قلب فرستندش خیلی به یادته

.

.

بهترین جملات روز بارانی

.

.

صدای باران زیباترین ترانه خداست که طنینش زندگی را برای ما تکرار می کند

  فروشگاه آذینیک 
نکند فقط به گل آلودگی کفشهایمان بیندیشیم

.

.

 

 

پیامک تنهایی برای روز بارانی

.

.

زمانی شعر می گفتم برای غربت باران


ولی حالا خودم تنهاترم

تنهاتر از باران

.

.

جملات گلچین شده برای روز بارانی

.    فروشگاه آذینیک   

.

وقتی دلم برات تنگ می شه ، میرم پشت ابرها زار زار گریه می کنم


پس یادت باشه هر وقت بارون میاد دل من برات تنگ شده

.

.

جدیدترین اس ام اس ها با موضوع باران

.

.

.

باران از راه رسید ، عشق را دوباره در مزرعه ی خالی تنم پروراند

زندگی را در آسمان آبی چشمم حس کرد ، ناگهان پایییز عشقم از راه رسید

آری رفت ولی هنوز قلبم برای اوست.

.

.
مطالب زیبا برای روز بارانی

.

.

روزای بارونی قطره های بارون رو بشمار

خرید عطر و ادکلن 
اگه بند اومد روی رفاقت من حساب کن ، نه کم میاد و نه بند میاد

.

.

جمله کوتاه زیبا برای روز بارانی

.    فروشگاه آذینیک 

.

مرا چه باک ز باران

که گیسوان تو چتری گشوده اند

مرا چه باک ز مرگ

که بوسه های تو پیغام های قیامند

بدرودهای تو

تکرارهای سلامند

.

.

جمله زیبا با موضوع باران

.

.

تو مثل لحظه ای هستی که باران تازه می گیرد

  فروشگاه آذینیک 
و من مرغی که از عشقت فقط بی تاب و حیرانم

تو می ایی و من گل می دهم در سایه چشمت

و بعد از تو منم با غصه های قلب سوزانم

.

.

اس ام اس و پیامک با موضوع باران

.    فروشگاه آذینیک 

.

بارون و دوست دارم هنوز / چون تو رو یادم میاره


حس می کنم پیشه منی / وقتی که بارون می باره

.

.

اس ام اس و پیامک با موضوع باران

.

.

بارون بهونه است ، اسمون نمی تونه اشکاشو نگه داره

.

.

اس ام اس و پیامک با موضوع باران

.

.
باران در گلوی من ، ابر ِ کوچکی ست
خرید عطر و ادکلن 
میشود مرا بغل کنی؟ قول میدهم گریه کم کند

.

.

sms باران

.

.

نیمکت چوبی کهنه نم گرفته زیر بارون ، زیر سقف بی قرار شاخه های بید مجنون


ابر بی طاقت پاییز مثل من چه بی ستارست ، مثل من شکسته از این نامه های پاره پارست

.

.

sms برای روز بارانی

.

.

یادگاری واسه بارون ، آرزوهایی که خاک شد

خرید عطر و ادکلن 
وقتی رفتی زیبا ، انگار روح از تنم جدا شد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود فیلم و سریال ، دانلود رایگان فیلم ، دانلود رایگان سریال ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی