loading...
دانلود فیلم خارجی| فیلم 2016
Admin بازدید : 368 1395/01/08 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی من دیه گو مارادونا هستم با لینک مستقیم

دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با کیفیت HD و لینک مستقیم

دانلود فیلم، دانلود فیلم بزرگسالان، دانلود فیلم ایرانی جدید، دانلود فیلم با لینک مستقیم

توجه: در صورت درخواست صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود.

*جهت حمایت از صاحب اثر، این فیلم را به صورت اورجینال از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی در سراسر کشور خریداری نمایید*

 

نام اثر: من دیه گو مارادونا هستم

مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران

موضوع: کمدی اجتماعی

نویسنده و کارگردان: بهرام توکلی

تهیه کنندگان: جواد نوروزبیگی

بازیگران: گلاب آدینه، سعید آقاخانی، جمشید هاشم پور، بابک حمیدیان، صابر ابر، ویشکا آسایش، هومن سیدی، پانته آ پناهی ها، مهسا علافر، علی استادی، سارا بهرامی، سهی بانو ذوالقدر، میثاق زارع، سجاد تابش

سال تولید: 1393

تاریخ انتشار: 1394

مدت زمان: 89 دقیقه

.

خلاصه داستان: تو می دونی من از چیه مارادونا خوشم میاد؟ از اینکه تو زندگیش هیچوقت واقعیت و رویا براش مرز نداشت، وقتی بازی می کرد، پرواز می کرد، بازی نمی کرد! وقتی معتاد شد یه کوه کوکائین می ریخت جلوش د…بکش! همه چیزو تا تهش می رفت، خودشو لوس نمی کرد… همش برای این بود که واقعیت و رویا براش مرز نداشت، اگه هم داشت اون نمی تونست مرزشو تشخیص بده…

.

 

دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با کیفیت HD و لینک مستقیم

 

حجم: 957 مگابایت


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود فیلم و سریال ، دانلود رایگان فیلم ، دانلود رایگان سریال ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی