loading...
دانلود فیلم خارجی| فیلم 2016
Admin بازدید : 337 1395/01/13 نظرات (0)

مدل مانتو

 

خیلی از مطالب مد و لباسمون رو تا حالا به انواع مدل مانتو اختصاص دادیم. به منظور اینکه شما عزیزان راحت تر بتونید مدل ها رو ببینید و پیدا کنید، یک سری از این مدل ها رو در این مطلب با هم جمع آوری کردم و لینک مطالبشون رو هم قرار دادم تا بتونید به سلیقه و پسند خودتون مطالب رو پیدا کنید. این مدل مانتو ها رو به چند گروه مانتو مجلسی، مانتو اسپرت، مانتو ایرانی و مانتو بلند تقسیم کردم که انشاالله مورد پسند و رضایت شما دوستان گل هم قرار بگیره.

 

مدل مانتو مجلسی

مدل مانتو های مجلسی میتونه با سلیقه هر شخص متفاوت باشه. به طور کلی مانتو های مجلسی کمی کار شده تر هستن و از پارچه های خاص چه از نظر جنس و چه از نظر طرح دوخته میشه و همچنین معمولا کاملا متناسب بدن دوخته میشن و در واقع فیت بدن هستند. در مطلب مدل مانتو های مجلسی میتونید یک سری زیبا از این مانتو ها رو ببینید.

مدل مانتو اسپرت

مانتو های اسپرت مانتو های ساده تری هستن و عمومل میشه اونها رو با کتونی و یک شلوار اسپرت هم پوشید. البته این هم میتونه با توجه به سلیقه شخص مدل هایی رو در بر بگیرد

مدل مانتو کتی

مانتو های کتی این روز خیلی پر طرفدار شدن و انصافا هم شیک و زیبا هستن. به مدل هایی گفته میشه که از پارچه های با قوام دوخته میشن و وقتی به تن پوشیده میشن هم حالت خودشون رو حفظ میکنن. همچنین حداکثر دو دکمه دارن و یا اصلا دکمه ای ندارن.

 

مدل مانتو ایرانی

منظور از مدل مانتو های ایرانی مدل هایی هست که ایرانی پسند هست و به دست هموطنانمون دوخته میشه. مانتو هایی که لقب ایرانی رو با خودشون به همراه دارن خیلی بهتره که از طرح و نقش های ایرانی هم نشانی داشته باشن. در مدل مانتو های تابستانه میتونید مدل هایی از مانتو ایرانی رو پیدا کنید.

مدل مانتو بلند

مانتو های بلند هم در بین خانوم های ایرانی طرفداران خودش رو داره. در مطلب مدل مانتو های مجلسی بلند میتونید مدل هایی از مانتو های بلند رو ببینید و استفاده کنید

مدل مانتو نخی

مانتو های نخی هم در تابستان خیلی میتونه راحت و خنک باشه. جنس مانتو هایی که عکسشون رو پایین گذاشتم نخ نیست ولی مدل هاش برای دوخت مانتو های نخی خیلی زیباست و فرم زیبایی دارن. در مطلب مانتو های تابستانی میتونید این مدل ها رو مشاهده بفرمایید.

مدل های شیک و جدید مانتو مجلسی دخترانه 95

 

مدل مانتو تابستانه جدید و انواع مدل مانتو های نخی و مناسب برای فصل تابستان میتونه ایده خوبی برای انتخاب مانتو مناسب برای خانم های شیک پوش و با سلیقه باشه. امروز با مدل های جدید و زیبای مانتو تابستانه در خدمتتون هستم. این مدل های شیک رو در ادامه مطلب مشاهده کنید.

انواع مدل مانتو تابستانه 95

به گزارش آکاایران: با چند مدل مانتو تابستانه شیک و زیبا در خدمتتون هستم و امیدوارم با مشاهده این مدل های زیبا و جدید ایده های خوبی برای انتخاب مانتو برای فصل تابستان بگیرید. مانتو های تابستانه اغلب از پارچه های نخی و خنک مخصوص فصل گرما تهیه میشن و میتونن پوشش مناسبی برای این فصل باشن. در ادامه چند مدل مانتو تابستانی زیبا رو میبینید که از پارچه های مخصوص تابستان تهیه شدن و میتونن انتخاب خوبی برای شما باشن.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود فیلم و سریال ، دانلود رایگان فیلم ، دانلود رایگان سریال ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی