loading...
دانلود فیلم خارجی| فیلم 2016
Admin بازدید : 388 1393/06/18 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام تاب گیسو

| دانلود با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ | به همراه متن اهنگ

Mazyar-Fallahi-Taabe-Gisoo

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی تاب گیسو

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از مازیار فلاحی به نام تاب گیسو با لینک مستقیم

 

 

مازیار فلاحی تاب گیسو

دانلود:


Mp3 320
Download
Mp3 128
Download

شعر:

تو شبی که باد میومد اومدی از خونه بیرون*****
باد افتاد توی موهات، موهاتو کردی پریشون*****
اون شبی که باد میومد یه درخت کاج خسته****
سر پناه یه نفر شد یه نفر که دل شکسته******
همه ی دنیا رو پای چشای تو داده بوده********
دل خستشو ندیدی زیر پات افتاده بوده*********
این دل تنهای من شب و روزهای من**********
تاب گیسوی تو برده قرارم******************
همه غمهای من توی شبهای من************
خم ابروی تو بوده نگارم********************
تو شبی که باد می اومد همه اومدن دوباره*******
یه آتیش کنار ساحل یه شب پر از ستاره*********
همه بودنو نبودی غم و غصه مو ندیدی**********
هیشکی هیچی نمیدونه که تو رفتیو بریدی*******
تو ترنم خیالم نوبت دیدار من شد*************
یه صدای تلخ و تنها همدم گیتار من شد*********
دل تنهای من شب رسوای من **************
تاب گیسوی تو برده قرارم******************
همه غمهای من توی شبهای من*************
خم ابروی تو بوده نگارم***********

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود فیلم و سریال ، دانلود رایگان فیلم ، دانلود رایگان سریال ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی