loading...
دانلود فیلم خارجی| فیلم 2016
Admin بازدید : 290 1393/06/18 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام مدرا بی قراری

| دانلود با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ |به همراه متن

Babak-Jahanbakhsh-Madaare-Bigharari

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام مدرا بی قراری

| دانلود با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ |

Babak-Jahanbakhsh-Madaare-Bigharari

Mp3 320
Download
Mp3 128

Download


مثل درد من تو دنیا هیچ درد مبهمی نیست*********
تورو دارم و ندارم این عذاب درد کمی نیست*********
این که سهم من نمیشی یه عذاب ناتمومه*********
مثل پرتگاهی میمونه که همیشه پیش رومه*********
زندگیم روی مدار بی قراری سپری شد************
این طواف بی هیاهو قصه در به دری شد***********
راه برگشتن ندارم به جنون کشیده کارم************
ای همه دار و ندارم تو رو دارم یا ندارم*************
آخر دنیا همینجاس دیر یا زود دیر میشه************
هر چی کابوس دیده بودی دیر یا زود تعبیر میشه******
فکر باختنت منو با دلهره درگیر کرده ***************
زودتر از گذر عمر منو این غم پیر کرد***************
زندگیم روی مدار بی قراری سپری شد************
این طواف بی هیاهو قصه در به دری شد************
راه برگشتن ندارم به جنون کشیده کارم************
ای همه دار و ندارم تو رو دارم یا ندارم*************
زندگیم روی مدار بی قراری سپری شد************

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود فیلم و سریال ، دانلود رایگان فیلم ، دانلود رایگان سریال ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی