loading...
دانلود فیلم خارجی| فیلم 2016
Admin بازدید : 293 1393/06/22 نظرات (0)

اس ام اس های زیبا و دلنشین 

چه زیباست خیالی که

تو را از آن همه فاصله می آورد به کلبه ی تنهایی من!

به ادامه مطلب بروید...

اس ام اس های زیبا و دلنشین 

Sms jadid Mehr93 www OverdOZ ir اس ام اس های زیبا و دلنشین مهر ماه ۹۳

وقتی بچه بودم

 یک قطره اشک 

در دفتر نقاشیم کشیدم

همه تشویقم کردند

اما

 حال

 عمریست درد می کشم

 حتی

 نگاهم نمی کنند

 که چه می کشم

…::: اس ام اس دلنشین مهر ماه ۹۳ :::…

 

اینکه

 میان دستانَت 

لحظه ای‌ چشم هایم را ببندم

و دنیا به سکوت صدای‌ 

نَفَس هایَت فرو رَوَد

 نمیدانی‌ چه هیجانی‌ ست…

…::: اس ام اس دلنشین مهر ماه ۹۳ :::…

 

ازتمامی دنیا تو را خواستم و تمامم رابه پایت ریختم

توهم ازتمام دنیا مرا کاستی و تمامم کردی

عجیب سنگ تمامی بود …

…::: اس ام اس دلنشین مهر ماه ۹۳ :::…

عیب است بزرگ برکشیدن خود را

وز جملۀ خلق برگزیدن خود را

از مردمک دیده بباید آموخت

دیدن همه کس را و ندیدن خود را

…::: اس ام اس دلنشین مهر ماه ۹۳ :::…

زیر این سقف کبود

زیر این شعله ی سنگین سکوت

اگر از یاد تو یادی نکنم

تک و تنها به خدا میسوزم

…::: اس ام اس دلنشین مهر ماه ۹۳ :::…

 

کوچک که بودم فکر می کردم آدم ها چقدر بزرگند

و ترس برم میداشت بزرگ که شدم دیدم چقدر بعضی آدم ها کوچکند و باز ترسیدم

…::: اس ام اس دلنشین مهر ماه ۹۳ :::…

 

اس ام اس یعنی اروم تو قلب ها سرک بکشی

و با زبون بی زبونی بگی بیادتم

…::: اس ام اس دلنشین مهر ماه ۹۳ :::…

 

سلام ، خداحافظ

چیز تازه اگر یافتید بر این دو اضافه کنید

بلکه باز شود این در باز شده بر دیوار

…::: اس ام اس دلنشین مهر ماه ۹۳ :::…

 

اندازه ى یک وقفہ ى کوتاه بمان…

حتے شده تا نیمہ ى این راه بمان…

دلتنگ تو بودن بہ خدا ممکن نیست…

نہ ، آه نکش ، آه نرو ، آه بمان…

…::: اس ام اس دلنشین مهر ماه ۹۳ :::…

 

در دلی،هر چند دوری از نظر!

خوشتر آن روزی که بازآیی ز در!

با تو ما را خوشترین دیدار باد!

هر کجا هستی،خدایت یار باد

…::: اس ام اس دلنشین مهر ماه ۹۳ :::…

 

چه زیباست خیالی که

تو را از آن همه فاصله می آورد به کلبه ی تنهایی من!

…::: اس ام اس دلنشین مهر ماه ۹۳ :::…

 

دوستت دارم رازیست…

که در میان حنجره ام دق می کند وقتی که نیستی …

…::: اس ام اس دلنشین مهر ماه ۹۳ :::…

 

مگه ازت چی کم دارم که روز  وشب نازمیکنی؟

فکر میکنی ازم سری ، بال داری پروازمی کنی؟

…::: اس ام اس دلنشین مهر ماه ۹۳ :::…

هر چه “دلم”را خالی میکنم باز پر میشود

عجب برکتی دارد دوس داشتنت

…::: اس ام اس دلنشین مهر ماه ۹۳ :::…

 

۴۱۷۷۱۸۲۵۸۲۵۸۲۴۸۵۷

رمز شارژ جدید قلبته

ازطرف کسی که شگفت انگیز دوستت داره

…::: اس ام اس دلنشین مهر ماه ۹۳ :::…

 

احتیاجی به تسبیح نیست

دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم

…::: اس ام اس دلنشین مهر ماه ۹۳ :::…

 

ﺧﺪﺍ ﺩﻟﻢ ﺯﻧﮓ ﺗﻔﺮﯾﺢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ

ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﻡ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﮐﻼﺱ ﺭﻗﺼﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﺳﺎﺯ ﺩﻧﯿﺎ

…::: اس ام اس دلنشین مهر ماه ۹۳ :::…

 

از زیر سنگ هم که شده پیدایم کُن

مدت هاست که تنهایی های مرا

دست های جستجوگری لمس نکرده اند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود فیلم و سریال ، دانلود رایگان فیلم ، دانلود رایگان سریال ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی