loading...
دانلود فیلم خارجی| فیلم 2016
Admin بازدید : 207 1394/12/06 نظرات (0)

 

جایزه نقدی تورنمنت های جهانی کانتر استرایک به یک میلیون دلار افزایش می یابد

بازی Counter Strike: Global Offensive هم اکنون دومین بازی پر طرفدار شبکه ی انحصاری Valve شناخته می شود و پس از بازی Dota 2 مقام دوم جذب بیشترین تعداد از کاربران استیم را به خود اختصاص داده است. همچنین بنا بر گفته های سران شرکت Valve این بازی در طول سال گذشته (سال ۲۰۱۵ میلادی) پس از بازی بسیار محبوب League of Legends پر مخاطب ترین بازی کامپیوتری در شبکه ی Twitch محسوب می شده و ویدیو های مربوط به این بازی (ویدیو های مربوط به گیم پلی این اثر، استریم های آنلاین زنده و …) پس از بازی پر هوادار شرکت Riot Games به عنوان دومین بازی پر مخاطب این شبکه ی نام آشنا به شمار می رفته است. از آن جایی که همیشه اول بودن بسیار بهتر از دوم بودن است، شرکت Valve قصد دارد به موجب به کار بستن ترفند های مختلف و سیاست های تشویقی جدید کاری کند تا بازی Counter Strike: Global Offensive به محبوب ترین و پر هوادار ترین بازی رقابتی و آنلاین در دنیای بازی های کامپیوتری تبدیل شود. در این میان یکی از ترفند های مذکور بالا بردن رقم جوایز کلی تورنمنت های اختصاصی شاخص و سرشناس این بازی رقابتی است.

 

 

پس از افزایش چشمگیری که طی دو سه سال اخیر در میزان جوایز مالی تورنمنت سالانه ی The International از بازی Dota 2 شاهد بودیم، بسیاری از گیمر ها به سمت انجام حرفه ای این بازی متمایل شدند تا بتوانند با تمرکز بر روی این بازی و شرکت در تورنمنت های رسمی آن درآمد سرشاری را عاید خود نمایند. در واقع همین مسئله موجب شد تا در طی یکی دو سال گذشته از میان لیست پر درآمد ترین گیمر های حرفه ای حاضر در دنیای بازی های کامپیوتری بسیاری از افرادی که جایگاه های بالای لیست مذکور را به خود اختصاص داده اند، گیمر هایی باشند که به شکل تمام وقت به انجام بازی Dota 2 مشغول هستند. حال به نظر می رسد که شرکت Valve قصد دارد سیاستی کم و بیش مشابه را برای بازی محبوب Counter Strike: Global Offensive پیاده نماید و با افزایش مبلغ جوایز کلی تورنمنت های رسمی مربوط به این بازی کاری کند تا افراد بیشتری به صورت تمام وقت انرژی خود را صرف انجام حرفه ای این بازی نمایند و بر محبوبیت و فراگیری هر چه بیشتر آن در میان علاقه مندان به انجام بازی های کامپیوتری رقابتی و آنلاین بیافزایند. در همین راستا شرکت Valve به تازگی به اعلام این نکته پرداخته است که از این پس تمام تورنمنت های اصلی بازی Counter Strike: Global Offensive در لیگ جهانی Major از رقم جایزه ای معادل با یک میلیون دلار بهره خواهند برد. به این ترتیب و در راستای انجام سیاست جدید مذکور، تورنمنت بعدی این لیگ در رشته ی کانتر استرایک یعنی تورنمنت MLG Columbus 2016 از رقم جایزه ی کلی یک میلیون دلاری برخوردار خواهد بود. در واقع از رقم مذکور چیزی معادل ۵۰۰ هزار دلار آن به تیم برنده تعلق خواهد گرفت و سهم دو تیم فینالیست نیز ۱۵۰ هزار دلار خواهد بود. همچنین تیم هایی که جواز حضور در مرحله ی نیمه نهایی رقابت مذکور را به دست بیاورند رقمی معادل ۷۰ هزار دلار به عنوان پاداش دریافت خواهند نمود و رقم پاداش دریافتی برای تیم های حاضر در مرحله ی یک چهارم نهایی و همچنین رقابت های گروهی این تورنمنت به ترتیب ۳۵ هزار دلار و ۸ هزار و ۷۵۰ دلار خواهد بود. این در حالی است که تا پیش از این رقم کلی جایزه های سایر تورنمنت های مشابه در لیگ Major از عدد ۲۵۰ هزار دلار فرا تر نمی رفت. گفتنی است که تورنمنت MLG Columbus 2016 تا چندی دیگر با شرکت ۱۶ تیم مختلف از تاریخ ۲۹ آوریل سال جاری میلادی آغاز می شود و تا تاریخ سوم ماه آوریل ادامه خواهد یافت. به هر حال افزایش چشمگیر جوایز کلی این رقابت ها می تواند انگیزه های بیشتری را برای علاقه مندان بازی Counter Strike: Global Offensive به منظور تلاش برای کسب مجوز حضور در این رقابت ها و به دست آوردن رتبه های بالا فراهم آورد.

valve

البته شرکت Valve علاوه بر سرمایه گذاری بر روی عناوین اختصاصی خود نظیر Dota 2 و Counter Strike: Global Offensive برای برخورداری از سود و بازده مالی بیشتر، قصد حضوری موفق و قدرتمند در دنیای نوین واقعیت مجازی را نیز دارد. از همین رو این شرکت علاوه بر همکاری تنگاتنگ خود با شرکت HTC در امر تولید هدست واقعیت مجازی HTC Vive قصد تدارک پلتفرم قدرتمند Steam VR را برای این ابزار مورد انتظار دارد. پس از مشخص شدن قیمت و زمان عرضه شدن هدست واقعیت مجازی HTC Vive به بازار در طی روز های اخیر، شرکت Valve نرم افزاری را (که با نام Steam VR Performance Test شناخته می شود) به طور رایگان در اختیار کاربران شبکه ی اختصاصی خود یا همان استیم قرار داده است تا علاقه مندان به دنیای واقعیت مجازی بتوانند از طریق آن تشخیص دهند که آیا سیستم های کامپیوتری تحت اختیارشان توانایی پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی HTC Vive و اجرای بی نقص بازی های مبتنی بر این هدست را خواهد داشت یا خیر. پس از عرضه شدن این ابزار و قرار گرفتن آن در نزد کاربران، عده ای از علاقه مندان کنجکاو با بررسی فایل های موجود در نرم افزار مذکور موفق به استخراج اطلاعاتی مخفی در رابطه با پلتفرم واقعیت مجازی شرکت Valve از دل آن شده اند که این اطلاعات موارد گوناگونی نظیر تصاویر مختلف را در بر گرفته است. اگر چه بسیاری از علاقه مندان به آثار شرکت Valve در پی این هدف هستند تا برخی از این اطلاعات را به بازی Half – Life 3 (که هم اکنون حکم موجودات مرموزی نظیر پا گنده ی تبتی را در دنیای بازی های کامپیوتری یافته است!) ربط بدهند، اما در کل اطلاعات به دست آمده از نرم افزار تست کننده ی شرکت Valve ارتباط چندانی با بازی Half – Life 3 و تایید وجود این بازی ندارد و تنها تعدادی از مدل های مربوط به شخصیت های حاضر در نسخه ی پیشین این سری یعنی بازی Half – Life 2 را در دل خود جای داده است. مواردی که به نظر می رسد بیشتر به منظور استفاده در دمو های تکنیکی مربوط به پلتفرم Steam VR و هدست واقعیت مجازی HTC Vive طراحی شده باشند. البته برخلاف هواداران سری بازی های Half – Life ، کشف شدن این اطلاعات شاید برای علاقه مندان به سری بازی های Left 4 Dead خبر خوبی باشد. چرا که در میان این فایل های مخفی مواردی یافت شده است که به بازی Left 4 Dead 3 اشاره دارند. به عبارت بهتر در میان موارد یافت شده ی مذکور دایرکتوری مجزایی وجود دارد که با نام Left 4 Dead 3 نامگذاری شده و در دل آن فایل های مربوط به بافت های شخصیت مرموزی یافت شده است. شخصیتی که با نام مهندس بازنشسته شناخته می شود و عده ای معتقدند که می تواند یکی از شخصیت های حاضر در بازی Left 4 Dead 3 باشد. به هر حال هنوز هیچ مشخص نیست که آیا شرکت Valve قصد تولید بازی Left 4 Dead 3 را در سر می پروراند و یا این که موارد مخفی مذکور تنها برای گنجاندن در دل دمو های فنی مربوط به پلتفرم Steam VR طراحی شده اند. اگر چه تصور آمدن سومین نسخه از سری بازی های Left 4 Dead به روی پلتفرم واقعیت مجازی در حال حاضر و با توجه به نو پا بودن این پلتفرم در دنیای بازی های کامپیوتری اندکی بلند پروازانه جلوه می نماید، اما این موضوع به هیچ وجه بعید نیست و شاید سران شرکت Valve بخواهند در ادامه ی راه و برای جلب نظر هر چه بیشتر گیمر ها به سمت هدست واقعیت مجازی HTC Vive از محبوبیت بازی هایی نظیر سری Left 4 Dead استفاده نمایند و سومین نسخه از این مجموعه را ظرف یکی دو سال آینده به روی پلتفرم واقعیت مجازی اختصاصی خود بیاورند.

منبع سخت افزار مگ

برچسب ها کانتر ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود فیلم و سریال ، دانلود رایگان فیلم ، دانلود رایگان سریال ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی