loading...
دانلود فیلم خارجی| فیلم 2016
Admin بازدید : 485 1395/05/13 نظرات (0)

دانلود فیلم من ترانه 15 سال دارم با کیفیت بلوری

دانلود فیلم ایرانی من ترانه 15 سال دارم با با حجم کم

download movie man tarane 15 sal daram

 

موضوع : اجتماعی - عاشقانه

کارگردان : رسول صدر عاملی

کیفیت : 720 + 480

سال تولید شمسی : 1380

محصول کشور : ایران

فرمت : MKV + MP4

حجم: 734 + 378 مگابایت

بازیگران فیلم :ترانه علیدوستی، مهتاب نصیر پور، حسین محجوب، میلاد صدر عاملی، معصومه اسکندری، نوشین ملکی، سارا علیپور، نگار جواهریان، مریم فخیمی، فرهاد مشایخی، امیر نصیری یکتا، عبدالرضا مجلسی و…

خلاصه داستان فیلم: ترانه دانش آموز پانزده ساله ای است که مادرش فوت کرده و پدرش در زندان است و با مادربزرگش زندگی می کند. روزی امیر به ترانه اظهار عشق می کند و تصمیم به ازدواج با او می گیرد و  چون هر دو محصل هستند قرار بر صیغه ی محرمیت می شود تا بعد ازدواج دائم صورت گیرد. بعد از مدتی ترانه متوجه می شود که امیر با چند دختر ارتباط غیر اخلاقی دارد و با این وضع تصمیم به جدایی می گیرد. ترانه و امیر از هم جدا می شوند و امیر به آلمان می رود، اما پس از مدتی ترانه می فهمد که باردار است…

 

English translation

Issue :drama - Romantic

Release date:2000

File size : 734 - 378 mg

Format : mkv - mp4

Product : iran

Rating: ---

Persian language

stars : tarane alidosti - mahtab nasirpor - hosein mahjob

Synopsis: Fifteen-year-old student song that his mother had died and his father is in prison and lives with her grandmother. Amir day to a song expressing love and decided to marry her. Since both are students ...

 

 

 

دانلود با کیفیت 720p

Download 720p

دانلود

دانلود با کیفیت 480p

Download 480p

دانلود

دانلود فیلم من ترانه 15 سال دارم با کیفیت بلوری


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود فیلم و سریال ، دانلود رایگان فیلم ، دانلود رایگان سریال ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی