loading...
دانلود فیلم خارجی| فیلم 2016
Admin بازدید : 430 1394/04/01 نظرات (0)

دنیس چریشف، هافبک روس باشگاه رئال مادرید که سابقه بازی برای تیم های پایه ای رئال را در کارنامه دارد، از سوی بنیتس به اردوی پیش فصل این تیم دعوت خواهد شد.

 

 

به گزارشات  "ورزش سه"، چریشف دو فصل پیش به تیم سویا قرض داده شد اما به دلیل مصدومیت، هرگز نتوانست در این تیم بدرخشد اما انتقال قرضی او به ویارئال در فصل گذشته، بسیار موفقیت آمیز بود. او بازیکن همیشه ثابت ویارئال بود و حتی مقابل بارسلونا نیز موفق به گلزنی شد.

در حالیکه تصور می شد او باز هم به تیمی دیگر قرض داده خواهد شد، امروز نشریه مارکا ادعا کرد که رافا بنیتس، بخاطر علاقه به شیوه بازی او، قصد دارد این بازیکن را به اردوی پیش فصل رئال در استرالیا و چین ببرد. بنیتس در واقع می خواهد اغلب بازیکنان نه چندان سرشناسی که با رئال قرارداد دارند را به این اردو برده تا در مورد ادامه حضورشان یا قطع همکاری، به جمع بندی نهایی برسد.

چریشف متحصص بازی در کناره های زمین است. او را تقریبا می توان یک بازیکن چند پسته دانست که در سیستم 1-3-2-4 بنیتس و نیز 2-4-4 که سیستم جایگزین این مربی است، می تواند کارایی مثبتی داشته باشد.
سرعت این بازیکن روس، یکی از مهمترین فاکتورهایی است که توجه مربی جدید رئال را به خود جلب کرده است. حال باید دید که چریشف در اردوهای پیش فصل، تا چه اندازه می تواند تیم فنی رئال را به خود متقاعد کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود فیلم و سریال ، دانلود رایگان فیلم ، دانلود رایگان سریال ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی