loading...
دانلود فیلم خارجی| فیلم 2016
Admin بازدید : 430 1394/04/21 نظرات (0)

بازی پازلی حباب LINE Bubble اندروید

برنامه مسنجر LINE را حتما میشناسید. شرکت لاین که چند سال قبل مسنجر لاین را عرضه کرده بود، حال در زمینه های دیگری نیز فعالیت می کند و برنامه ها و بازی هایی با پیشوند LINE عرضه می کند که بسیاری از انها نیز به موفقیت بسیار عالی و چشم گیری دست یافته اند.


 بازی پازلی حباب LINE Bubble

LINE Bubble نام یکی از بازی های عرضه شده توسط همین کمپانی می باشد که با سبک فکری – پازلی عرضه شده است. در این بازی شخصیت اصلی حول و حوش یک خرگوش سفید رنگ می باشد. این خرگوش قصد دارد تا شکلک های مشابه و هم رنگ با یکدیگر را حذف کند و شما باید به آن کمک کنید تا بتواند هدفش را پیش ببرد. اما باید توجه داشته باشید که برای انجام این کار زمان محدودی خواهید داشت و اگر مدت زمانی که باید حذف شکلک ها را انجام دهید زیاد طول بکشد، شکلک ها به سمت پایین خواهند ریخت و به روی سر خرگوش می افتند. بازی را باید پیش ببرید و به امتیازات بالایی در آن دست بیابید. این بازی، برای کسانی که علاقه مند به بازی های سبک فکری و پازلی هستند، یک انتخاب بسیار مناسب است.

 دانلود آخرین نسخه   LINE Bubble

ورژن :  1.2.1.2

حجم : 41 مگابایت

هورابا دانلود و نصب این بازی 30 سکه از لاین جایزه میگیرید

 

دانلود بازی LINE Bubble 2 دانلود بازی LINE Bubble 2 برای اندروید دانلود بازی LINE Bubble 2 اندروید آخرین نسخه بازی LINE Bubble 2 برای اندروید آخرین ورژن بازی LINE Bubble 2 برای اندروید جدیدترین نسخه بازی LINE Bubble 2 برای اندروید جدیدترین ورژن بازی LINE Bubble 2 برای اندروید دانلود LINE Bubble 2 APK دانلود برنامه LINE Bubble 2 LINE Bubble 2 دانلود بازی LINE Bubble 2 با لینک مستقیم دانلود LINE Bubble 2 آندروید بازی اندروید کم حجم بازی آندروید جدید بازی اندروید LINE Bubble 2 دانلود بازی LINE Bubble 2 با پول بی نهایت دانلود بازی پازلی اندروید دانلود بازی فکری اندروید LINE Corporation line

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود فیلم و سریال ، دانلود رایگان فیلم ، دانلود رایگان سریال ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی